هــِـــــــــی فُلانی . . .

تمام نوشته هایم را به تاریخ امروز مُهر نکنید ، لطفا !

هــِـــــــــی فُلانی . . .

تمام نوشته هایم را به تاریخ امروز مُهر نکنید ، لطفا !

داغ بر دلم میگذارند انهایی که سراغت را میگیرند ، تو بگو چه بگویم !

داشتم به قدیم فکر میکردم که گفته بودم ماندنت غمگین تر است اقای الف و حالا نمیدانم این که کلا نیستی بهتر است یا همان نصفه نیمه بودنت ، هر چند سهم من از تو روزهای دوست داشتنی و طولانی خوبی بوده است ، اما به هر حال هر چیزی رو به زوال میرود ، همان طور که دوران خوشی من و تو هم به پایان رسید و تو یکهو دست کشیدی از هر چه که بود و نبود ، در یک ماه از این رو به آن رو شدی و من ماندم و هزار و یک خاطره جای جای این شهر ، بین عطرهایت ، من ماندم و هزار گفتگو شیرین ، من ماندم و عکسهای خنده دار دو نفری و غمگین تک نفره . . .و شدم یک زن که مثال رابطه امان رو به زوال میرود. . .